sobota, 6 maja 2017

PROLOG CZĘŚCI II

"Każdy twój dotyk działa jak narkotyk. Kiedy jesteś blisko, płonie we mnie wszystko. Gdy patrzę na ciebie, słodko mi jak w niebie."


   - Ślubuję ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską...
   - Oraz, że cię nie opuszczę, aż do śmierci....
"Zacznijmy od tego, że Cię kocham, zakończmy na tym, że nie przestanę."

   - Musimy przełożyć ślub...
   - Nie ma takiej opcji...
"Nagle dotarło do mnie, że nie będzie już tak jak kiedyś."

   - To niemożliwe...
   - Musisz zawiesić karierę...
   - Nie mogę zawieść fanów...
"Bywa również tak, że nie chce się odejść, ale nie można zostać."

   - Nie możesz siebie na to narażać...
   - Nie zrobię tego...
"Nigdy nie zapominaj kim jesteś. Reszta świata wtedy też nie zapomni."

   - Ona jest chora...
   - Nie pomożecie mi już...
   - Nie chcesz znikąd pomocy...
"Rodzimy się, by żyć, żyjemy, by umierać."

  - Kocham Cię Niall...
  - Będę z tobą do końca...
  - Poradzimy sobie ze wszystkim...
"Zawsze bałam się stracić ludzi, których kocham. Lecz czasem zastanawiam się, czy jest ktoś, kto obawia się stracić mnie."

   - Kim jesteś ?
   - Jacob...
   - Masz przyzwyczaić go do życia w świetle reflektorów...
   - Nie potrafię...
"Są trzy rzeczy, które przemijają i nie wracają nigdy więcej: słowa, czas i szanse."

   - Nie uciekniecie mi już...
   - Louis, boję się...

   - Chcę być szczęśliwa...
   - Będziesz... Będziemy razem...   Ja... Ty... I nasza miłość...

"Gwiazdy nauczyły mnie marzyć, deszcz nauczył mnie szlochać, a Ty nauczyłeś mnie kochać."

___________________
Prolog drugiej części ! Długo czekałam na to, by w końcu to opublikować i się udało. Rozdział 1 pojawi się za tydzień. 
DO WSZYSTKICH NOWYCH CZYTELNIKÓW !
Jeśli nie czytałeś pierwszej części, lepiej to zrób, aby lepiej rozumieć treść. Link dostąpny w moim profilu, w kolumnie po lewej po kliknięciu okładki bloga oraz poniżej :

/Perriele rebel

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam😂 Można zrobić z tego zwiastun😊

    OdpowiedzUsuń