niedziela, 27 sierpnia 2017

ZWIASTUN


5 komentarzy:

  1. Cudny zwiastun ❤
    Zaciekawił mnie, żeby przeczytać to opowiadanie. Mam nadzieję, że jeszcze napiszesz rozdział. I przykro mi z powodu spraw rodzinnych. Trzymaj się jakoś 😢
    W wolnej chwili zapraszał do mnie
    www.kochanie-brakuje-mi-ciebie.blogspot.com
    Pozdrawiam

    Demonek ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Rozdział na pewno się pojawi, prawdopodobnie będzie to właśnie 31 sierpnia. Zawszę kończę to co zaczynam. Oczywiście również do ciebie zajrzę. Cieszę się, że zaciekawiło cię moje opowiadanie i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Zapraszam do obserwowania bloga :)
      Pozdrawiam,
      /Perriele rebel

      Usuń
  2. Przeczytalam obie części do tego momentu w niecaly tydzien. To opowiadanie jest przecudowne *,* Czekam niecierpliwie na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że ci się podoba i mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej. A kolejny rozdział już w czwartek.
      Pozdrawiam
      /Perriele rebel

      Usuń
    2. No pewnie, że zostanę Kochana ;)

      Usuń